Hořiž

co jste nenašli na Tisíckráte a chtěli jste najít

Aktuality

Koronavirus s britskou mutací rozprášilo nad Brnem letadlo! Víme jako druzí!

Také na naši redakci se obrátili kolegové z mariánského časopisu Regina s prosbou o uveřejnění závažného článku. Jsme přesvědčeni, že právě takovýto článek přesně patří do našeho dočasníku. Proto jej rádi s mírnými textovými úpravami zveřejňujeme.

Letecké kobercování nad Evropou

Amatérští fanoušci do letectví už delší dobu hovoří o podivných přeletech a kroužení letadel nad Evropou. To začalo vloni na jaře a od té doby tyto úkazy na nebi pokračují, ale dosud se jednalo pouze o menší letadla a stroje, které kobercují nad krajinou sem a tam. Posléze odlétají zpátky na letiště, které je obvykle v cizině, tedy mimo území České republiky. V některých případech jde opravdu o letadla, které registrují společnosti, zabývající se kartografií a geodézií. V takovém případě jde logicky o fotografování krajiny pro mapové účely a tvorbu tzv. ortofotomap. Ale těchto podivných letů je tolik a mnoho z nich probíhá v noci, že je vyloučené, aby všechny prováděly snímkování, navíc bez blesku.

Mnoho letadel kobercuje prostory nad rozhraním tzv. vzdušných zdviží. Ty znají piloti větroňů, kluzáků a paraglidisté. Vzdušná zdviž je místo, kde se ohřívá od země vzduch a stoupá vysoko vzhůru. Teplý vzduch se tvoří nad pevninou, nejčastěji městy, poli a loukami, ale rovněž nad skalami. A to hlavně v odpoledních a večerních hodinách, kdy např. skály, které jsou přes den Sluncem zahřívány. Působí jako tepelný akumulátor, který posiluje vzdušnou zdviž v odpoledních a večerních hodinách. A pokud taková krajina je v blízkosti vodní plochy, vzniká zajímavý jev, vortexový vztlak. To si teplý vzduch stoupající vzhůru přisává z vodní plochy studený vzduch, který se míchá s teplým stoupajícím proudem a vzniká vortexové a velice silné proudění.

Cokoliv pak rozprášíte a vypustíte do těchto stoupajících vzdušných zdviží, to vyletí do obrovské výšky a může cestovat stovky, nebo až tisíce kilometrů, než to spadne zpátky dolů. Funguje to totiž jako obrovská potrubní pošta bez potrubí, ale za použití lokálních vortexů a kontinentálního vzdušného proudění.

Ke slovu přicházejí letadla

Pokud se rozhodnete poslat touto potrubní poštou nějaké částice, můžete je vysypat do kontinentálního pasátového proudění, které obsluhuje celou planetu. Jenže k tomu vám nestačí malé letadlo, ale potřebujete k tomu Boeing anebo Airbus, který musí vyletět do dostatečné výšky. Z té je možné do tohoto kontinentálního proudění nasypat to, co právě potřebujete.

A aby to bylo ještě komplikovanější, každé vortexové proudění je nejsilnější nad velkými městy. Beton, střechy domů a asfalt silnic totiž zde vytvářejí rozpálené plotny, které generují obrovské tepelné zdviže. A pokud je v blízkosti zdroj studeného vzduchu, např. vodní nádrž, přehrada, jezero nebo moře, vzniká vortex. Představte si jej jako hurikán, který na vnější straně zvedá vše vzhůru, ale v malém okruhu uprostřed se vzduch ochlazuje a vše padá dolů.


Stroj DHL přiletěl nad Brno z Lipska, 4x obkroužil Brno ve výšce přes 11 km a vrátil se zpátky do Německa

A pokud z vysoko letícího letadla rozsypete cokoliv do oka vortexu, dojde k nasátí materiálu a k jeho stažení k zemi. Tím se materiál promísí s atmosférou u země, těsně nad povrchem, a to v širokém okruhu vortexového zdroje. Lze to přirovnat k mixéru.

Nebe nad Brnem

Ve čtvrtek 4. března 2021 došlo k bizarní a přitom ukázkově podezřelé výpravě jednoho letadla z Německa do České republiky. V ten den ráno odstartoval z letiště v Lipsku nákladní Boeing 757 registrovaný kurýrní společností DHL ve Velké Británii s registrační insignií G-BMRJ a letěl do České republiky, do Brna. Řekli byste, že šlo o normální a ničím zajímavý let s balíčky. Kurýrní službu DHL znáte určitě všichni. Jenže tento let je plný záhad. Tento stroj normálně a doopravdy do Tuřan létá a opravdu tam přistává.

Do letového prostoru nad Brnem však stroj nevstoupil v přistávací letové hladině! Přiletěl nad Brno ve výšce 11 278 metrů. A začaly se dít věci. Přiletěl nad Brno ze severozápadu a začal kroužit nad jižní částí města, kroužil okolo letiště v Tuřanech a vůbec neusiloval o přistání a po několika obletech nabral kurs Lipsko.


Přelet Boeingu DHL nad Brnem

Co dělal nákladní Boeing 757 v tak obrovské výšce nad Brnem? Proč Boeing registrovaný ve Velké Británii a určený oficiálně pro nákladní přepravu krabic a balíčků startuje z Lipska, proč ve výšce 11 kilometrů krouží nad Brnem a poté se vrací do Lipska? A potom si přečtete na českém serveru Novinky článek s tímto nadpisem: Česko znovu na špici. Více nových případů nemá za poslední týden nikdo na světě”.

Podivné věci se to dějí, nejen nad Brnem a Českem

Češi nikam nejezdí, všude karantény, zavřené hranice a cestování za hranice je takový vopruz, že kdo může, nikam necestuje. Jak je tedy možné, že Česko je na špici největšího nárůstu covidistů na světě v přepočtu na počet obyvatel? A potom si přečtete druhý článek, tentokrát na iDnes. Ten má pro změnu tento nadpis: Britská mutace už tvoří v Brně zhruba polovinu testovaných vzorků” a začnete si dohromady skládat, kolik je jedna a jedna. Proč je v Brně tak obrovský nárůst britských mutací? To jezdí z Brna tolik Moraváků do Velké Británie v době její uzávěry? Nebo tolik Britů přijíždí do Brna? Odkud se ta mutace vzala? Odkud spadla?

A že v Brně je už polovina všech nakažených diagnostikována s britskou mutací je náhoda? Nevíme v redakci, co se přesně stalo a co to má znamenat. Pouze přinášíme informace o tom, jaké podivnosti se dějí ve vzdušném prostoru ČR. Je na vás, jaké závěry si z toho odvodíte. Normální to rozhodně není.

Pamatujme na to, že koronavirus detekovali vědci i u indiánů v Amazonii. Ti žijí izolovaně a s nikým se nestýkají. Pak otázka, jak se tam virus dostal, má možná velmi jednoduchou odpověď s ohledem výše uvedené informace.

 

Podle časopisu Regina 6/2021 zpracoval -jf-

 

 

 

 

Horiz je fake news o skutečných událostech, které se sice nestaly, ale mohly by, jakkoliv znějí neuvěřitelně.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *